CRM (Customer Relationship Management)

Το Bim διαθέτει το ~90% των λειτουργιών μιας εξειδικευμένης CRM εφαρμογής, χωρίς τους περιορισμούς της. Παραδοσιακά, οι δύο αυτές εφαρμογές (ERP και CRM) είναι διακριτές, καθώς έχουν διαφορετικό αντικείμενο και απευθύνονται σε διαφορετικούς χρήστες. Παρόλα αυτά, μοιράζονται βασικά χαρακτηριστικά, όπως: οι Επαφές, το Ημερολόγιο, οι Προβολές, κα. Γι αυτόν το λόγο, προτιμήσαμε το ενιαίο interface.

Αναλυτικά, οι πιο βασικές λειτουργίες που αναμένει κάποιος από ένα CRM, και υλοποιούνται στην πλατφόρμα μας, είναι οι ακόλουθες:

Διαχείριση Επαφών

Για τις επαφές σας, υπεύθυνο είναι το αρχείο "Συνεργάτες". Χρησιμοποιείτε κάποιον από τους υπάρχοντες φακέλους ή δημιουργείτε νέους, κατά το δοκούν.

Ημερολόγιο Συμβάντων

Το σύστημα διαθέτει εξαιρετικό ημερολόγιο, με πολλές απεικονίσεις και δυνατότητα υπενθυμίσεων καθώς και επαναλήψεων.

Ιστορικό Αλληλεπίδρασης

Το λεγόμενο interaction tracking, καταγράφει την επικοινωνία με τους πελάτες σας (ή εν δυνάμει πελάτες), ή/και τον χρόνο που αφιερώνετε γι αυτούς.

Email Integration

Η αποστολή email είναι ουσιαστικό και αναπόσπαστο κομμάτι της πλατφόρμας, τόσο στο back end, όσο και το front end. Αναφερόμαστε στο λεγόμενο transactional email, και όχι τη μαζική αποστολή μηνυμάτων, για λόγους marketing. Το σύστημα υποστηρίζει πρότυπα (templates), τα οποία διαμορφώνονται δυναμικά, ανάλογα με τα στοιχεία του παραλήπτη.

Sales Pipeline

Ενα τυπικό report στον κόσμο των CRMs, το οποίο κατανέμει τις επαφές σας στα διάφορα στάδια που απαρτίζουν τη διαδικασία πώλησης.