FAQ (Frequently Asked Questions)

Μέσω της ακόλουθης λίστας υποθετικών (ή και πραγματικών) ερωτήσεων, μας δίνεται η ευκαιρία να διευκρινίσουμε (και να έχουμε συγκεντρωμένα) τα πιο ουσιαστικά ζητήματα που αφορούν την υπηρεσία μας και την επαγγελματική μας σχέση.

Ιδιωτικότητα & Ασφάλεια Δεδομένων

Ποιος άλλος έχει πρόσβαση στα δεδομένα μου, εκτός από μένα;

Ο χρήστης "support". Είναι ο λογαριασμός με το ID = 1, στο αρχείο "Χρηστών" της εφαρμογής, και δημιουργείται κατά την αρχικοποίηση της μερίδας σας, μαζί με το δικό σας λογαριασμό ("admin", με ID = 2).

Χρησιμοποιούμε αυτόν τον λογαριασμό για να συνδεθούμε στην εφαρμογή σας - μόνον εφόσον μας το ζητήσετε - για να επιλύσουμε το πρόβλημα που σας απασχολεί.

Πως είμαι βέβαιος ότι ο χρήστης "support" δεν παρακολουθεί τις δραστηριότητές μου;

Πέραν της εχεμύθειας και διακριτικότητας που μας χαρακτηρίζει, το σύστημα διατηρεί την ακριβή ημερομηνία και ώρα της δραστηριότητας των χρηστών του. Με άλλα λόγια, η πρόσβαση οποιουδήποτε χρήστη, συμπεριλαμβανομένου του "support", αφήνει ίχνη.

Ποιος είναι υπεύθυνος για την ασφάλεια των δεδομένων μου;

Εσείς! Υπάρχει λειτουργία backup, που μπορείτε να χρησιμοποιείτε κατά το δοκούν. Το backup του Bim είναι ένα συμπιεσμένο (zip), κλασικό "SQL dump", που μπορείτε να εισάγετε σε οποιαδήποτε εγκατεστημένη βάση MySQL.

Πέραν αυτού, μπορείτε να εξάγετε ατομικά οποιοδήποτε αρχείο της εφαρμογής σε διάφορα δημοφιλή formats, όπως Excel, CSV, XML, κλπ.

Πόσο ασφαλές είναι το cloud?

Κατανοούμε τη ανησυχία σας, αλλά είναι γεγονός πως το cloud δεν είναι λιγότερο ασφαλές από τον προσωπικό σας υπολογιστή. Αντιθέτως, πιστεύουμε και υποστηρίζουμε το αντίθετο. Πάντα, με την επισήμανση του ότι - θεωρητικά - ο μόνος 100% ασφαλής υπολογιστής είναι ο κλειστός και αποσυνδεδεμένος από οποιαδήποτε μορφή δικτύου και αλληλεπίδρασης με άλλον υπολογιστή. Και λέμε "θεωρητικά" γιατί στην πράξη δεν μπορεί να στηθεί, λειτουργήσει και υποστηριχθεί ένα τέτοιος υπολογιστής.

Χαρακτηριστικά & Δυνατότητες

Είναι η πλατφόρμα κατάλληλη για B2B;

Η πλατφόρμα είναι κατάλληλη για οποιαδήποτε σχέση πωλητή και αγοραστή, συμπεριλαμβανομένων των B2B, B2C, ακόμη και C2C (marketplaces ιδιωτών). Στην πράξη, εάν ο πωλητής είστε εσείς, ο αγοραστής μπορεί να είναι οποιαδήποτε οντότητα, φυσική ή νομική. Αυτές οι σχέσεις μπορούν να αφορούν τόσο αγαθά όσο και υπηρεσίες.

Μπορώ να έχω ταυτόχρονα B2B και B2C;

Βεβαίως! Το σύστημα έχει τη δυνατότητα διαφορετικής απεικόνισης δεδομένων, σε επίπεδο URL! Πρακτικά, και εφόσον μιλάμε για e-commerce, παρέχεται το χαρακτηριστικό multiple storefront. Με απλά λόγια, μπορείτε να έχετε διαφορετική ιστοσελίδα για πελάτες χονδρικής και λιανικής, με κοινή - φυσικά - βάση δεδομένων και διαχειριστικό περιβάλλον. Επιπροσθέτως, μπορείτε να έχετε και διαφορετικούς τιμοκαταλόγους και κατά συνέπεια δυνατότητα απεικόνισης διαφορετικών τιμών, κατά περίπτωση.

Υποστηρίζετε το myDATA;

Το υποστηρίζουμε με φυσικό και παραμετροποιήσιμο τρόπο. Οπως μπορείτε να διαπιστώσετε, οι κινήσεις και τα παραστατικά του Bim διατηρούν τις "εμπορικές" τους ονομασίες*, αυτές που χρησιμοποιεί η αγορά επί σειρά δεκαετιών, ενώ παράλληλα ενημερώνουν το myDATA σύμφωνα με τις εκάστοτε προδιαγραφές του. Η ενημέρωση μπορεί να είναι αυτόματη (κατά την εκτύπωση) ή χειροκίνητη (κατά το δοκούν).

[*] Μπορούν να αλλάξουν κατά βούληση

Υποστηρίζετε το skroutz, bestprice, κλπ;

Το ERP μπορεί να παράξει απεριόριστο αριθμό XMLs, διαφορετικό ανά περίπτωση ή/και marketplace, εφόσον το επιθυμείτε. Μπορείτε να φιλτράρετε τα προϊόντα ανά κατηγορία, ελάχιστη τιμή πώλησης, ποσοστό κέρδους, κλπ.

Ειδικότερα όσον αφορά το skroutz, το σύστημα παρέχει πλήρες integration με το έξυπνο καλάθι του, έτσι ώστε οι παραγγελίες του να εισάγονται αυτόματα στον πίνακα των δικών σας παραγγελιών, με ότι αυτό συνεπάγεται για την απόδοση και συνέπεια του workflow της επιχείρησης σας.